Taymopatina.com
کارت شما
برای مشاهده کارت باید وارد حساب کاربری خود شوید.

داستان تایمو

ابتدای داستان تایمو به رویایی بر میگردد که در دنیای دوستی ها شکل گرفت.

در سال 1389  کارگاه آموزشی " خلاقیت"  در دپارتمان طراحی صنعتی( تهران)،  به مدیریت جناب دکتر محمدرضا کتابی برای اولین بار برگزار گردید. نازنین بزرگی زاده با همراهی سمیرا حسینی و مطهره سالمی نیک از شرکت کنندگان این کارگاه بودند. بعد از تمرکز بر گرایش طراحی کفش و ایده پردازی برای یک برند، کلمه ی " تایمو"  به معنای " همراهت می آیم" برای نامگذاری این محصولات از کتاب "فرهنگ گویش های ایرانی" انتخاب گردید. بعد از اتمام این دوره آموزشی، نازنین بزرگی زاده در تمامی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، همواره تمرکز خود را بر طراحی کفش و موضوعات متنوع مرتبط با این صنعت حفظ نمود.

 

از جمله پروژه های انجام شده از سال 1389 تا 1396 میتوان به :    

طراحی بر اساس پایپوش های تاریخی، جمع آوری لغات، اشعار و ضرب المثل های ایرانی مرتبط با پایپوش، طراحی کفش نوباوه، طراحی مبلمان داخلی فروشگاه کفش، طراحی بسته بندی کفش، طراحی کفش پرستار، فعالیت در واحد طراحی کارخانه ی کفش البرز در تهران، طراحی پایپوش شالیزار در رساله ی مقطع کارشناسی و در نهایت بررسی عوامل زیبایی شناسی در طراحی کفش رسمی مردانه و ارتباط آن با فروش محصول اشاره نمود.

 

بعد از اتمام تحصیلات دانشگاهی، در 27 سالگی موفق به آغاز فعالیت رسمی خود با نام تجاری تایمو شده و در 20 آذرماه 1396، استودیو کفش تایمو در شهر شیراز افتتاح گردید. تایمو دارنده ی گواهی ثبت تکنیک     (کفش های چرمی پتینه) بوده و به عنوان اولین ارائه دهنده ی محصولات چرمی با پتینه های سفارشی در ایران شروع به فعالیت کرده است. در تایمو، هر فرد داستان خود را دارد و هیچ دو کفشی مثل هم نخواهند شد. در واقع روحیات و علایق افراد به کفش هایشان یا بهتر است بگوییم به قدم هایشان رنگ و نقش میدهد. نتیجه و جزییات سفارش، بعد از یک هم صحبتی هدفمند کم کم شکل میگیرد. از موضوعاتی نظیر شیوه ی لباس پوشیدن، رنگهای مورد علاقه، استایل مد نظر، موقعیتی که کفش در آن حضور خواهد داشت و انتظارات مخاطب از کفش ... صحبت شده و بصورت مشارکتی، تمامی جزییات کفش مطلوب و دلخواه مشتری، مشخص میگردد.

 

http://taymopatina.com/images/stor/IMG_20201209_143329.png

 

در طراحی الگوی کفش و ساخت محصول، استایل، راحتی و کیفیت متناسب با گروه کفش های رسمی همواره مورد توجه و دارای ارزش است. در انتخاب رنگها نیز، طبیعت و زیبایی های بی دریغش یکی از مهمترین منابع الهام محسوب میشود.

در زمان ثبت سفارش، مشتریان میتوانند جزئیاتی نظیر: ترکیب رنگ، تکنیک رنگ آمیزی، تصویر، خوشنویسی، منگنه، بند و سربند را انتخاب نموده و به عبارتی در ترکیب بندی بصری محصول نهایی مشارکت داشته باشند.

 

http://taymopatina.com/images/stor/IMG-20210703-WA0074-01.jpeg

 

http://taymopatina.com/images/stor/IMG-20210703-WA0088-01.jpeg

 

قابل ذکر است که تایمو با تمرکز بر ارائه ی کفش هایی متمایز، در مسیر رسیدن به یک فرآیند کاملا سفارشی (از انتخاب مواد تا پتینه ی محصول) پیش می رود که تمامیت و مسئولیت پذیری در تمامی مسیر، از جمله اهداف اوست.

تایمو، رویایی است که به حقیقت پیوسته ...

امروزه بعد از گذشت شش سال از افتتاح استودیو، این کفش ها با افرادی که در جست و جوی تمایز بوده و به دنیای بدون مرز هنر علاقه مند هستند؛ همراه شده و به بیش از 18 کشور جهان سفر کرده اند.

http://taymopatina.com/images/stor/world.jpg


تایمو